Copyrights @ Journal 2014 - Designed By Templateism - SEO Plugin by MyBloggerLab

Jul 19, 2011

යන්නට අවසරයි... | Time to leave my love...

Share
දාහක් දේ කියන්න දේවල් හිතේ තිබුනත්.. ඒ හැම එකක්ම කියන්නවත්.. ලියන්නවත්.. මට අකුරු ගලපගන්න අමාරුයි. ..
යමක් හිතේ තියාගෙන.. ගිලගෙන.. කාටත් නොකියා... කියන්නත් බැරුව.. කියන්න කෙනෙකුත් නැතුව ඉදල තියනවද? හ්ම්ම්... ඒවා දන්නේ අපි වගේ පිස්සු... ඔයා කිවත් වගේ මෙන්ටල් පොරවල්ට
විතරයි... මට අනුන්ට පේන්න ජිවත් වෙන්න දන්නේ නැහැ.. එහෙම ජීවත්වෙන්න උවමනාවකුත් නැහැ.
මේ ඉන්න මම තමයි ඇත්ත.. බොරුවෙන් ජිවත්වෙනවානම් අද මෙච්චර වද විදින්න ඕන නැහැ. ඒත් ඒක ඇත්තක් නෙවෙයි... මුලාවක්..

මම ඔයාට ආදරේ කලේ බොරුවට නෙවෙයි.. කාගෙන්වත් අහලත් නෙවෙයි. මම වැඩ කරන්නේ හදවත
කියන විදිහට.. මම දන්නවා මගේ තේරීම වරදින්නේ නෑ.. මගේ ජිවිතේ තෝරගත්තු ලස්සනම.. වටිනාම දේ.. ඔයාම තමයි.. මට ඔයා වගේ කෙල්ලෙක් මට නැති කරගන්න බෑ...  මෙච්චර වටින ඔයාව දමල ගහල යන්න බෑ..  හිත රිද්දන්න මට බැහැ. ඒත් ඔයා ගියා.. ඇත්ත.. මගේ ඇති වටිනාකමක් ඔයා දකින්නේ නැතුව ඇති. ඔයා මාව තේරුම් ගත්තෙම වැරදියටයි. මම පිස්සු වැඩ කළා තමයි.. ඒත් කරපු හැමදෙයක්ම මම කලේ
ඇයි කියලා හිතුවද... හිතල බලන්න.. ඔක්කොම ඔයාට පැලෙන්න ආදරේ කරපු හින්ද.. නැතුව තරහකට නෙවෙයි.

මීටත් වැඩිය මට කියන්න දෙයක් නෑ කෙල්ලේ.. කියන්න කියන්න.. මගේ හිත රිදෙනෙක විතරයි වෙන්නේ.
ආදරයක් හින්ද මම ගොඩක් දේවල් ඉගෙනගත්තා.. මම දන්නෑ ඉස්සරහට මොනවා වෙඉද කියලා..
මම ආයේ ඔයා ඉස්සරහට එන්නේ නෑ.. ඔයා මං ගැන වදවෙන්න එපා.. මොනම විදිහකටවත්
මම ආයේ ඔයා ඉස්සරහට ඉන්නේ නෑ... ඒත් එකක් මතක තියාගන්න.. මම යන්නම ගියාට
ඒකෙන් මම ආදරේ කරන ඒක නැතිවෙන්නේ නෑ.. ඒත් ඒ ආදරේ පෙන්නන එක නවත්තනවා විතරයි......
යමක් කොච්චර වටිනවද තේරෙන්නේ ඒක නැති උනාමලු.. ඔයාට මේවා කවදාහරි තේරෙයි..
එදාට................... ඒක කාලයට ඉඩදෙමු...

-රස්තියාදුකාරයා-

4 comments:

  1. it never happens....

    ReplyDelete
  2. jessey film eke pic dla tyenne uba akka knektawt lv klada bn

    ReplyDelete
  3. ''යමක් කොච්චර වටිනවද තේරෙන්නේ ඒක නැති උනාමලු.. ඔයාට මේවා කවදාහරි තේරෙයි..
    එදාට................... ඒක කාලයට ඉඩදෙමු...'' this will happen if you are lucky only....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes I know.. I used to think like that, but somethings never come true..

      Delete